Apie mokyklą
Mokyklos istorija
Pasiekimai
Galerija
Veikla
Darbuotojų vidutinis mėnesinis darbo užmokestis
Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis
Nuotolinio mokymo(si) tvarkos aprašas
Pamokų tvarkaraštis
Projektai
Veiklos planai
Ugdymo planas
Visos dienos mokykla (VDM)
Veiklos kokybės įsivertinimas
Vadovo veiklos ataskaita
Finasinės ataskaitos
Neformalus ugdymas
Tvarkaraštis
Apie būrelius
Pagalba vaikui
Biblioteka
Socialinis pedagogas
Specialusis pedagogas
Logopedas
Psichologas
Vaiko gerovės komisija
Struktūra
Administracija
Mokytojai
Mokyklos taryba
Organizacinio valdymo struktūra
Darbo tvarka
Strateginis planas
Viešieji pirkimai
Mokyklos nuostatai
Darbo tvarkos taisyklės
Laisvos darbo vietos
Krizių valdymo tvarka
Asmens duomenų apsauga
Tėvams
Atnaujintas ugdymo turinys
Mokinių elgesio taisyklės
Naudojimosi mobiliaisiais telefonais taisyklės
Praleistos pamokos
Įsakymai
Priėmimo tvarka
Mokyklinė uniforma
Mokinių maitinimas
Naudingos nuorodos
1.2%
FACEBOOK
KONTAKTAI
ELEKTRONINIS DIENYNAS
Apie mokyklą
Mokyklos istorija
Pasiekimai
Galerija
Veikla
Darbuotojų vidutinis mėnesinis darbo užmokestis
Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis
Nuotolinio mokymo(si) tvarkos aprašas
Pamokų tvarkaraštis
Projektai
Veiklos planai
Ugdymo planas
Visos dienos mokykla (VDM)
Veiklos kokybės įsivertinimas
Vadovo veiklos ataskaita
Finasinės ataskaitos
Neformalus ugdymas
Tvarkaraštis
Apie būrelius
Pagalba vaikui
Biblioteka
Socialinis pedagogas
Specialusis pedagogas
Logopedas
Psichologas
Vaiko gerovės komisija
Struktūra
Administracija
Mokytojai
Mokyklos taryba
Organizacinio valdymo struktūra
Darbo tvarka
Strateginis planas
Viešieji pirkimai
Mokyklos nuostatai
Darbo tvarkos taisyklės
Laisvos darbo vietos
Krizių valdymo tvarka
Asmens duomenų apsauga
Tėvams
Atnaujintas ugdymo turinys
Mokinių elgesio taisyklės
Naudojimosi mobiliaisiais telefonais taisyklės
Praleistos pamokos
Įsakymai
Priėmimo tvarka
Mokyklinė uniforma
Mokinių maitinimas
Naudingos nuorodos
1.2%
Darbuotojų vidutinis mėnesinis darbo užmokestis
Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis
Nuotolinio mokymo(si) tvarkos aprašas
Pamokų tvarkaraštis
Projektai
Veiklos planai
Ugdymo planas
Visos dienos mokykla (VDM)
Veiklos kokybės įsivertinimas
Vadovo veiklos ataskaita
Finasinės ataskaitos
2020 M. VEIKLOS ĮSIVERTINIMO REZULTATAI
Tėvų apklausos rezultatai
Aukščiausios vertės
Mano vaikas gerai jaučiasi mokyklos kieme, kuriame praleidžia pertraukas.
3,5
Mokykloje mano vaikas mokosi, kaip bendradarbiauti su kitais.
3,5
Mokiniams skiriamos skaitmeninės užduotys ugdo mokinių skaitmeninį raštingumą
3,4
Mokykla – maloni ir patraukli vieta.
3,4
Mokiniams skiriamos skaitmeninės užduotys yra įdomios ir didinančios mokymosi motyvaciją
3,3
Žemiausios vertės
Mokykloje mano vaikas mokosi, kaip savarankiškai susiieškoti informacijos (internete, enciklopedijose …).
3,0
Mokykla geranoriškai reaguoja į tėvų pateiktus klausimus, pastabas ar išsakytą kritiką.
3,0
Mokykloje mano vaikas mokomas, kaip susidūrus su sunkumais ar padarius klaidų, nenuleisti rankų ir vėl mėginti atlikti užduotis
3,0
Priimant svarbius sprendimus, kurie liečia tiek mūsų vaiką, tiek mus, tėvus, atsižvelgiama į mūsų nuomones.
3,0
Klasės yra modernizuojamos, įrengiant šiuolaikines išmaniąsias lentas
3,1
Mokytojų apklausos rezultatai
Aukščiausios vertės
Klasėje aš tikslingai skatinu bendruomeniškumą ir pagarbų elgesį tarp mokinių.
3,9
Mokiniai yra supažindinami su mokymosi tikslais.
3,9
Aš domiuosiu mokinių reikalais ir poreikiais.
3,9
Jeigu taisyklės pažeidžiamos ar trukdoma pamokai, aš reaguoju ir aptariu susidariusią situaciją.
3,9
Aš prižiūriu, kad būtų laikomasi sutartų taisyklių ir elgesio standartų.
3,8
Žemiausios vertės
Klasėse įrengtos aplinkos, skatinančios savarankišką mokymąsi ir darbą (pvz., skaitymo kampeliai, savarankiško mokymosi medžiaga).
3,0
Mokymosi patalpos įrengtos taip, kad būtų galima dirbti įvairiomis formomis (darbas po vieną, grupėje).
3,0
Aš, kaip mokytojas, šiame kolektyve, mūsų mokykloje jaučiuosi gerai.
3,2
Aš manau, kad tėvai yra patenkinti mokinių įgytomis žiniomis.
3,2
Siekiu skirti individualiai skirtingus namų darbus, kurie tikslingai paremia individualius mokymosi procesus.
3,3
NŠA organizuotos tėvų/globėjų apklausos 2020 rezultatai
Aukščiausios vertės
Per paskutinius 2 mėnesius mano vaikas iš kitų mokinių nesityčiojo
3,5
Mano vaikui yra svarbu mokytis
3,5
Į mokyklą mano vaikui eiti patinka
3,4
Mokykloje mano vaikas yra skatinamas bendradarbiauti
3,4
Mano vaikas noriai dalyvauja mokyklos organizuojamoje socialinėje ir visuomeninėje veikloje
3,3
Žemiausios vertės
Mano vaikas nebijo pamokose suklysti
2,8
Per pamokas mano vaikas turi galimybę pasirinkti įvairaus sudėtingumo užduotis
2,8
Mokykloje mano vaikas gauna suprantamą informaciją apie tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo galimybes
2,9
Mano vaikas kartu su mokytojais planuoja savo mokymąsi (tikslus, žingsnius jiems pasiekti)
2,9
Mano vaikui sekasi mokytis nuotoliniu būdu
2,9
NŠA organizuotos mokytojų apklausos 2020 rezultatai
Aukščiausios vertės
Su mokiniais aptariu jų mokymosi sėkmes
3,7
Mokinius pamokose skatinu bendradarbiauti
3,7
Mano padedami mokiniai mokosi įsivertinti savo pažangą
3,6
Su mokiniais kartu planuoju mokymąsi (tikslus, žingsnius jiems pasiekti)
3,6
Aš atsižvelgiu į kiekvieno mokinio nuomonę
3,6
Žemiausios vertės
Per paskutinius 2 mėnesius man neteko spręsti patyčių problemos mokykloje
2,8
Mokantis nuotoliniu būdu mano mokiniams reikia daugiau pagalbos
2,8
Per paskutinius 2 mėnesius mokiniai iš kitų mokinių nesityčiojo
2,8
Mano mokiniams sekasi mokytis nuotoliniu būdu
3,2
Į mokyklą mokiniams eiti patinka
3,2
Darbuotojų vidutinis mėnesinis darbo užmokestis
Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis
Nuotolinio mokymo(si) tvarkos aprašas
Pamokų tvarkaraštis
Projektai
Veiklos planai
Ugdymo planas
Visos dienos mokykla (VDM)
Veiklos kokybės įsivertinimas
Vadovo veiklos ataskaita
Finasinės ataskaitos
Ieškoti:
Kontaktinė informacija
Žėručio g. 15, Vilnius
+370 5 244 5413
rastine@zerucio.vilnius.lm.lt